תוכן עניינים
מלאו את הטופס לקבלת הצעת מחיר משתלמת:
ממליצים עלינו...
חדש באתר

מלאו את הטופס לקבלת הצעת מחיר משתלמת:

תוכן עניינים

מצבה מאבן אחת

מצבה מאבן אחת היא סוג נפוץ במיוחד של מצבות. בכל בית קברות תוכלו לראות מספר רב של מצבות מהסוג הזה, שנחשבות גם לעמידות ולכאלה שהתחזוקה שלהן מינימלית – וזהו כמובן יתרון נוסף שלהן. חשוב להדגיש כי בחירת מצבת אבן אחת מובילה בדרך כלל לקבר סטנדרטי, אבל אם תרצו – ניתן לעצב אותה בכל דרך שמתאימה להנצחת הנפטר. איתנו במצבות גן עדן מובטח לכם ליווי צמוד וייעוץ מקצועי וסבלני עד להגעה לתוצאה הרצויה מבחינתכם.

20 שנות ניסיון בבניית מצבות מאבן אחת, עם 20 שנות אחריות

כשבונים מצבות מיוחדות יש באופן טבעי חשיבות רבה לניסיון, אבל גם תכנון ובניית מצבה מאבן אחת כדאי להפקיד אך ורק בידי אנשי מקצוע שעושים זאת כבר שנים רבות ובהתאם לכך הפכו למיומנים מאוד. מצבות גן עדן היא אחת החברות הוותיקות בענף, עם ניסיון של יותר מ-20 שנים ואינספור לקוחות שקיבלו מאיתנו שירות איכותי וקשוב.

סיבה טובה נוספת לבחור בנו היא האחריות שאנחנו מעניקים על מצבת אבן אחת – 20 שנות אחריות, שמספקות לכם ראש שקט לגמרי ואת הידיעה שהקבר של האדם היקר לכם יישמר היטב לטווח ארוך כך שההנצחה תהיה מכובדת כראוי לאותו אדם.

השאירו פרטים לייעוץ מקצועי חינם והצעת מחיר:

בניית מצבת אבן אחת – על בסיס קשב מוחלט ורגישות מירבית

חשוב להבין שבניגוד לתחומים אחרים, קבלן מצבות פוגש בני אדם ברגעים הקשים ביותר ולכן המשפט "הלקוח תמיד צודק" מקבל תוקף חזק אפילו יותר מהרגיל. אי אפשר כמובן לדבר על שביעות רצון של האנשים שבנינו עבור הקברים של יקיריהם מצבות, אבל לאורך השנים קיבלנו הרבה פידבקים חיוביים והכרת תודה על הליווי, התמיכה, המחויבות והעבודה המקצועית.

הבסיס לבניית כל מצבה מאבן אחת, וכמובן גם סוגים אחרים של מצבות, הוא קשב מוחלט לרצונות ולהעדפות של בני המשפחה. ישנם מקרים שבהם האנשים מגיעים אלינו כשהם יודעים בדיוק איך אמורה להיראות המצבה, ואנחנו כמובן נצמדים להנחיות ומיישמים באופן מלא את ההנחיות שלהם. במקרים אחרים, אנחנו מתבקשים לייעץ על בסיס הניסיון המגוון שלנו, וכמובן עושים זאת בחפץ לב ובסבלנות מירבית, עד שהלקוח מוצא את האופציה שהולמת באופן מושלם את הנפטר או הנפטרת.

הסוגים השונים של מצבה מאבן אחת

מצבה מאבן אחת כשמה כן היא – מצבה שכוללת משטח אחד, אחיד, ללא תוספות וגם ללא משענת. במרבית המקרים, במצבה סטנדרטית זו האבן מאונכת, כלומר מקבילה לקרקע, אבל אם תעדיפו מצבה עומדת במקום זו השוכבת, הדבר כמובן אפשרי ויבוצע על-ידי הצוות המיומן שלנו במצבות גן עדן ברמה גבוהה במיוחד (כשהתוצאה למעשה מזכירה אנדרטה).

בחירה נוספת שחשוב לעשות בעת הקמת מצבה היא בין מצבת יחיד לבין מצבות זוגיות. זוהי סוגיה שעשויה להיות רגישה מאוד: לכל אדם קשה, ובמידה מסוימת אפילו בלתי אפשרי, לדבר על המוות שלו, ובימים הראשונים אחרי שבן או בת הזוג הולכים לעולמם הקושי הזה מתעצם. יחד עם זאת, נדרשת החלטה אם לרכוש קבר זוגי. זוהי גם סוגיה כלכלית, לנוכח מחירי חלקות הקבר בחלק מבתי העלמין בארץ ובהתאם לסוג הקבורה – בכל מקרה אנחנו נבנה עבורכם את המצבה הטובה ביותר האפשרית.

בניית מצבות בפריסה ארצית רחבה

השירות שלנו ניתן בכל רחבי הארץ. אין כמעט בית עלמין שאין בו מצבות שתכננו ובנינו לאורך 20 שנות הפעילות שלנו בתחום. כאמור, מדובר בענף שבו אי אפשר כמובן לדבר על שביעות רצון של לקוחות, אבל כשבוחנים את מצב המצבות שיצאו מהמפעל שלנו, גם אחרי שנים רבות ובמקומות שחשופים לפגעי מזג האוויר, בהחלט אפשר לראות את רף האיכות הגבוה. החומרים מהן אנו בונים את המצבות שומרים על עצמם ולא דורשים תחזוקה רבה.

בונים מצבה מאבן אחת במחיר הוגן

התחייבות נוספת של מצבות גן עדן, מעבר לעבודה המוקפדת כך שהמצבה תהיה מכובדת וחשוב מכך, עמידה, היא לגבי העלות.

המחירים שאנחנו גובים עבור הסוגים השונים של המצבות אותן אנו בונים הם הוגנים. אם בחרתם באופציה של מצבה מאבן אחת – מכל סוג שהוא: שיש חברון, שיש טורקי, גרניט, אבן ירושלמית או אבן גלילית – המחיר יהיה נמוך ביחס לשוק, וזאת מבלי שהאיכות תיפגע.

למחירי מצבות מפורטים >>

ההתחייבות הנ"ל תקפה גם לגבי כל סוג של כיתוב על מצבה: אותיות שקועות מעופרת (שהן תמיד האופציה הזולה ביותר), אותיות עופרת בולטות וגם אותיות ברונזה שהעלות שלהן גבוהה יותר. גם אם יש לכם בקשות מיוחדות לגבי העיצוב, נמלא אותן ברצון מבלי שהמחיר הכולל יתייקר יתר על המידה.

אנחנו איתכם לאורך כל הדרך

בניית מצבות היא מלאכה מורכבת ובעיקר רגישה מאוד, גם כשמדובר על מצבה מאבן אחת. מבחינתנו, החובה להנציח באופן ההולם ביותר את האדם שהלך לעולמו היא הערך החשוב ביותר בעבודה, ובהתאם לכך אנו מקדישים את מלוא תשומת הלב לכל פרט ופרט ומשקיעים מאמץ רב במיוחד כדי שהתוצאה תהיה בדיוק זו הרצויה.

השירות של מצבות גן עדן כולל ליווי צמוד, זמינות גבוהה ומענה מהיר לכל פנייה ובקשה. לכל שאלה נוספת, או כדי להתייעץ איתנו לגבי הנצחת יקירכם, אתם מוזמנים ליצור קשר או להשאיר פרטים – ואנחנו נעזור לכם להסיר את הדאגה הזו מלבכם.

Call Now Button דילוג לתוכן