תוכן עניינים
מלאו את הטופס לקבלת הצעת מחיר משתלמת:
ממליצים עלינו...
חדש באתר

מלאו את הטופס לקבלת הצעת מחיר משתלמת:

תוכן עניינים

מצבות אבן בזלת

מצבות אבן בזלת במגוון עיצובים

בזלת הוא סלע קשיח מאוד, משובץ בגבישים ובעל מרקם ייחודי. הגוונים של אבן זו כהים ולכן מצבה מאבן בזלת מתבלטת בכל מקום שבו היא נמצאת. המראה היוקרתי תורם אף הוא להנצחה הראויה לאדם, ועוד יתרון משמעות של מצבות אבן בזלת הוא העמידות שלהן גם ללא תחזוקה שוטפת.

מצבות גן עדן כבר ייצרה בהצלחה מצבות מסוג זה, וכן מצבות רבות מסוגים אחרים, עבור מגוון לקוחות לאורך 20 שנות פעילות החברה, כך שמובטחת לכם תוצאה איכותית מאוד. אנחנו מעניקים אחריות של 20 שנים על המצבה, ומתחייבים למחירים הוגנים.

ליווי צמוד ועזרה בכל בחירה של מצבה מאבן בזלת

כל חברת מצבות נדרשת לספק שירות שהוא לא רק טכני במהותו. תכנון אופן ההנצחה של אדם שהלך לעולמו לפני ימים בודדים כרוך תמיד ברגשות מורכבים, גם כשמדובר על מוות בשיבה טובה. הצוות של מצבות גן עדן אמון על קשב רגיש ומתן שירות אדיב ובעיקר מחויב. אנחנו זמינים עבורכם לאורך כל התהליך, ומספקים פתרון נכון לכל בקשה וצורך.

בנוסף, אנחנו מבינים שישנו תמיד גם שיקול כלכלי ולכן מבקשים עבור מצבות אבן בזלת מחיר הוגן ביותר (פירוט לגבי טווחי העלויות של האפשרויות העיקריות בהמשך העמוד).

מצבות אבן בזלת מזמינים ממצבות גן עדן:

🗸 מצבות אבן בזלת בעיצובים מיוחדים

🗸 20 שנות ניסיון בייצור מצבות בזלת

🗸 ייצור מצבה מאבן בזלת בהתאמה אישית

🗸 מחירים מהמשתלמים בשוק, בהתחייבות

🗸 שירות בפריסה ארצית רחבה

🗸 שירות מקצועי ויחס אישי חם

השאירו פרטים לייעוץ מקצועי חינם והצעת מחיר:

הסוגים השונים של מצבות בזלת והעיצובים המיוחדים

ישנן 2 דרכים לנצל את המראה העוצמתי של סלע הבזלת, שמזוהה עם רמת הגולן ונחצב גם באזור הגליל התחתון. דרך אחת היא מצבה מאבן בזלת בצורתה הטבעית, לא מעובדת כלל או עם עיבוד מינימלי – מצבת סלע בעלת אופי פראי משהו ובעיקר ייחודי. מצבות אלה גם משתלבות עם הסביבה והנוף באופן מיטבי. הדרך השנייה היא לבצע עיבוד מסוים לבזלת ולקבל משטח בעל מרקם אחיד יותר ולא פחות מרשים. חשוב להדגיש כי אפשרויות העיבוד של הבזלת מוגבלות בגלל מבנה האבן, אבל זהו יותר יתרון מאשר חיסרון, שכן התוצאה תמיד תהיה חד-פעמית, בדיוק כפי שכל אדם הוא חד-פעמי ובהתאם גם הנצחתו.

בחירה נוספת לגבי מצבות אבן בזלת היא של הגוון. הצבע הנפוץ ביותר הוא שחור, אבל ישנם גם סלעי בזלת בגוונים שונים של ירוק כהה. עוד אופציה היא לשלב בזלת עם חומרים נוספים – למשל זכוכית – או עם אבנים אחרות, למשל מצבות אבן חברון שיש בהן גם בזלת.

הניסיון המגוון מאוד של מצבות גן עדן בא לידי ביטוי הן בעזרה בבחירה של העיצוב המתאים ביותר עבור יקירכם או יקירתכם, והן בשלב בניית המצבה.

להלן דוגמאות למצבות אבן בזלת שבנינו:

אילו אותיות מתאימות עבור מצבה מאבן בזלת?

בגלל המרקם הלא אחיד של מצבות אבן בזלת שהושארה בצורתה הטבעית, חשוב להקדיש תשומת לב גם לסוג האותיות שבהן ייעשה שימוש כדי לכתוב על הקבר את כל הפרטים הדרושים.

האופציה הטובה ביותר היא אותיות בולטות שמדגישות עוד יותר את המצבה. גם אותיות ברונזה שמתחברות לסלע באמצעות ברגים הן אפשרות שכדאי לקחת בחשבון. מומלץ לבחור בפונט בולט כדי שהכיתוב לא ייבלע בתוך הבזלת בעלת הנוכחות החזקה.

מחירי מצבות בזלת

אנחנו מבקשים כאמור עבור כל האפשרויות השונות של מצבות בזלת מחיר משתלם מאוד. לנוכח ההבדלים המשמעותיים בין כל האפשרויות, נוכל לספק הצעת מחיר ספציפית רק לאחר שנעבור ביחד אתכם על כל האופציות הרלוונטיות – אבל הטבלה שלפניכם מאפשרת לכם להתרשם מטווח העלויות עבור כל סוג של מצבה:

סוג המצבה

טווח מחירים

הערות

מצבה מסלע בזלת

5,500-11,000 ש"ח

מצבות אבן טבעית, ללא עיבוד.

מצבה זוגית מאבן בזלת

11,500-16,500 ש"ח

בכל עיצוב שתרצו, סימטרי או א-סימטרי.

מצבות אבן מבזלת לילד

3,500-7,000 ש"ח

מצבה מלוח מעובד או מסלע טבעי.

לכל שאלה לגבי מצבות אבן גלילית ובפרט בזלת או התייעצות ספציפית לגבי ההנצחה הראויה והמכבדת ביותר תוכלו ליצור איתנו קשר – ולקבל מענה סבלני, מקצועי ומועיל.

Call Now Button דילוג לתוכן