תוכן עניינים
מלאו את הטופס לקבלת הצעת מחיר משתלמת:
ממליצים עלינו...
חדש באתר

מלאו את הטופס לקבלת הצעת מחיר משתלמת:

תוכן עניינים

מצבות אבן חברון

מצבות אבן חברון במגוון עיצובים

כשמחפשים מצבה אבן חברון, שמוכרת גם בשם שיש חברון, היא אחת האפשרויות הנפוצות ביותר. הסיבות העיקריות לכך הן המראה המכובד של אבן זו, ונוחות העיבוד שלה – שמובילה גם לתוצאה מדויקת בהתאם לרצון של כל משפחה, וגם לתמחור נוח.

מצבות גן עדן מייצרת מצבות אבן חברון כבר 20 שנים, ברמה גבוהה ובמחירים נמוכים, לרבות עיצובים מיוחדים ובכל מקרה בהתאמה מלאה לבקשות שלכם. השירות שלנו קשוב לצרכים שלכם ועוד יותר חשוב, רגיש ומחויב אליכם, כדי לעזור לכם בתקופה הקשה לעבור את תהליך בחירת ובניית המצבה ללא דאגות וטרדות מיותרות.

מצבות אבן חברון עם אחריות ל-20 שנה

מצבה מאבן חברון היא כמובן רק אופציה אחת מתוך מגוון רחב של סוגי מצבות. בזכות היושרה של הצוות שלנו מובטחות לכם המלצות מדויקות שמחויבות אך ורק לטובת ההנצחה המתאימה ביותר ליקיריכם, גם לגבי סוג האבן וגם לגבי הבחירות האחרות הקשורות למצבה.

בזכות הניסיון הרב שלנו בתחום המצבות, אנחנו יכולים לבקש עבור מצבות אבן חברון מחיר זול ביחס לשוק, מבלי לפגום באיכות. בנוסף, אנחנו מעניקים אחריות ל-20 שנה על מצבות אבן חברון – עוד מרכיב חיוני בשירות ובידיעה שהתמורה שתקבלו היא לטווח ארוך מאוד. הליווי הצמוד של הצוות המקצועי שלנו תורם גם הוא לשקט הנפשי שלכם, ובפרט בתקופה הרגישה והמטלטלת שלאחר המוות של אדם קרוב אליכם. 

מצבות אבן חברון מזמינים ממצבות גן עדן:

🗸 מצבות אבן חברון בעיצובים מיוחדים

🗸 20 שנות ניסיון בייצור מצבות מאבן חברון

🗸 ייצור מצבה מאבן חברון בהתאמה אישית

🗸 מצבות אבן חברון במחירים משתלמים, בהתחייבות

🗸 שירות בפריסה ארצית רחבה

🗸 שירות מקצועי ויחס אישי חם

השאירו פרטים לייעוץ מקצועי חינם והצעת מחיר:

מצבות שיש חברון – הנצחה מכובדת במיוחד

מצבות אבן חברון הן כאמור בחירה נפוצה מאוד. אבן זו, שכפי שניתן להבין משמה מגיעה מהרי יהודה, היא גם זו שמונחת על כל קברי חללי צה"ל, ולכן מזוהה עם בתי הקברות בישראל ובמיוחד אלה הצבאיים.

בהתאם, המראה של מצבה מאבן חברון משדר ממלכתיות ואחידות. נוחות העבודה עם הסלע הגירי מאפשרת ללטש את המצבה ולהקנות לה את המראה המדויק ביותר המבוקש עבור כל קבר. עוד כדאי לדעת שישנם 3 סוגים של שיש חברון:

  1. אבן שיוך – בעלת גוונים בהירים (בין צהבהב לשמנת, כמו מצבה מאבן סלייב). בנוסף, יש בשיש עורקים בצבע צהוב, ורוד או אדום.
  2. אבן חלילה – אבן בגוון בז' יחסית כהה או מוזהב, ללא עורקים אלא עם מראה חלק.
  3. אבן אינג'סה – שמתאפיינת בצבע בהיר במיוחד, כמעט לבן.

להלן דוגמאות למצבות אבן חברון שבנינו:

עיצוב מצבות אבן חברון

מצבות שיש חברון אולי לא מתבלטות לעין כמו מצבות אבן בזלת, אבל גם האבן הזו יכולה להוות בסיס לעיצובים מעניינים וייחודיים. בין השאר תוכלו להזמין מצבות מיוחדות שמשולבים בהן חומרי גלם נוספים – ובפרט עץ, זכוכית וקרמיקה. עוד אופציה היא שילוב חלוקי נחל או צמחיה, וגם לסוג האותיות שתבחרו יש השפעה על המראה של המצבה.

כיתוב על מצבות אבן חברון אפשרי באמצעות אותיות עופרת שמתבלטות מלוח השיש, או חריטה – ניתן לבחור בין חריטה בהתזת חול לבין חריטה בצבע שחור שמדגישה גם היא את האותיות ותורמת למכובדות ההנצחה.

מחירי המצבות משיש חברון

מצבות גן עדן מבקשת עבור מצבות אבן חברון מחיר הוגן ביותר. לאחר שתספרו לנו מהי ההנצחה הראויה והרצויה מבחינתכם, נוכל לספק לכם הצעת מחיר מותאמת עבורכם. עד אז תוכלו להתרשם מהעלויות של סוגי המצבות השונים, כפי שמפרטת הטבלה הבאה:

סוג המצבה

עלות

דגשים

מצבת יחיד

2,500-5,000 ש"ח

בהתאם לסוגים השונים של שיש חברון.

מצבה זוגית

4,000-9,000 ש"ח

בדרך כלל תועדף מצבה סימטרית..

מצבה לילד

1,000-3,500 ש"ח

מצבות לילדים בעיצוב מיוחד.

מצבת סנהדרין

1,800-3,800 ש"ח

עבור קבורה בקיר.

כשמחפשים מצבה אבן חברון היא כאמור אופציה מקובלת ובמידה מסוימת אפילו מתבקשת. למרות שמדובר במצבה סטנדרטית, היא עשויה להיות יפה ומרשימה, ובפרט אם מפקידים את מלאכת הקמתה בידיים הנכונות. מצבות גן עדן אמונה על בניית מצבות אבן טבעית מכל הסוגים, באחריות מלאה ובמחירים נמוכים.

אתם מוזמנים לפנות אלינו לקבלת ייעוץ סבלני בגובה העיניים ללא כל מחויבות מצדכם.

Call Now Button דילוג לתוכן