תוכן עניינים
מלאו את הטופס לקבלת הצעת מחיר משתלמת:
ממליצים עלינו...
חדש באתר

מלאו את הטופס לקבלת הצעת מחיר משתלמת:

תוכן עניינים

מצבות אבן טבעית

מצבות אבן טבעית במגוון עיצובים

חומרי גלם טבעיים מייצרים תמיד מראה מרשים ושובה לב. גם לצורך הנצחה מכבדת ומרגשת כדאי לבחור חומר שכזה – את אחד הסוגים הרבים של מצבות אבן טבעית. הכנת מצבה שכזו דורשת בקיאות מקצועית ובעיקר ניסיון, ולכן כדאי לבחון היטב את היכולות של החברה שממנה תזמינו אותה. מצבות גן עדן פועלת בהצלחה בתחום זה כבר יותר מ-20 שנים, ומצטיינת לא רק בייצור מצבות מאבן טבעית אלא גם במתן שירות רגיש, אדיב וקשוב.

ליווי צמוד לאורך כל התהליך בזמינות מירבית

בניית מצבות אבן טבעית היא פעולה טכנית, אבל אנחנו זוכרים כל הזמן שמדובר בהרבה יותר מסיתות אבן – מדובר בהנצחה של אדם שהלך לעולמו לפני זמן קצר מאוד. גם במקרים של מוות בשיבה טובה, הרגשות כואבים ומורכבים, ועל כן הדגש החשוב ביותר מבחינתנו הוא להיות כאן בשבילכם, לאורך כל התהליך ובזמינות מרבית.

אנחנו נעזור לכם לבחור את האבן המתאימה ביותר לאופי ההנצחה הרצויה, להחליט באיזה סוג אותיות להשתמש ואם תרצו נייעץ לכם גם לגבי הכיתוב על המצבה. השירות קשוב ומחויב, כך שלפחות מבחינה זו מובטח לכם שקט נפשי. עוד חשוב להדגיש כי אנחנו מבקשים על מצבות אבן טבעית מחיר הוגן ואף נמוך, ומספקים אחריות ל-20 שנים על כל מצבה.

מצבות אבן טבעית מזמינים ממצבות גן עדן:

🗸 מצבות אבן טבעית בעיצובים מיוחדים

🗸 20 שנות ניסיון בייצור מצבות מאבן טבעית

🗸 ייצור מצבה מאבן טבעית בהתאמה אישית

🗸 מצבות אבן טבעית במחירים משתלמים, בהתחייבות

🗸 שירות בפריסה ארצית רחבה

🗸 שירות מקצועי ויחס אישי חם

השאירו פרטים לייעוץ מקצועי חינם והצעת מחיר:

המראה הייחודי של מצבה מאבן טבעית

המאפיין הבולט ביותר של מצבות אבן טבעית הוא המראה הייחודי. בזכות השימוש באבן טבעית, ללא עיבוד (או עם עיבוד מינימלי), המצבה תיבדל משאר המצבות שבסביבתה, בדיוק כפי שכל אדם נבדל מהאחרים. הנוכחות הבולטת לעין וההשתלבות האופטימלית עם הטבע מייצרים הנצחה ראויה ובפרט כשרוצים מצבה שמשקפת את האופי והחיים הספציפיים של הנפטר או הנפטרת.

עוד כדאי לדעת שמצבות מאבן טבעית מתאפיינות גם בעמידות גבוהה, כמעט ללא תחזוקה.

מצבות אבן טבעית מיוחדות
מצבה מאבן טבעית

האבנים המתאימות למצבות מעוצבות מאבנים טבעיות

עבור מצבות אבן טבעית כדאי להשתמש בסלע חלילה, אבן גלילית, אבן סלייב או בזלת. גם מצבות שיש חברון עשויות להתאים. לכל אחת מהאופציות הנ"ל יש גם יתרונות וגם חסרונות, וכמובן עלות שונה (פירוט טווחי מחירים של סוגי המצבות המבוקשים ביותר בהמשך העמוד). הצוות המיומן של מצבות גן עדן יסייע לכם לבחור את האבן הנכונה ואת העיצוב המושלם עבור המצבה של יקיריכם.

באופן כללי כדאי לדעת שלבזלת גוון כהה בולט מאוד (שחור או ירקרק כהה). אבן חלילה היא סלע גיר שמגיע מאזור חברון, מתאפיין במרקם יחסית אחיד והצבע שלו יכול להיות בהיר מאוד (כמעט לבן), או צבע קרם או גוון חום אדמה בהיר. אבן גלילית היא סלע גיר קשיח בעלת מראה פראי יותר והיא מגיעה בצבעי חום השונים. אבן סלייב היא אבן ירושלמית על כל המשתמע מכך – צפופה, קשה, שומרת על המראה במשך שנים רבות והגוונים האפשריים הם אדמדמים, ורדרדים, צהבהבים או חומים.

אילו אותיות מתאימות לכיתוב על מצבות אבן טבעית?

בונה מצבות מספק גם את האותיות עבור הכיתוב על המצבה. עבור מצבות מיוחדות כדאי שגם האותיות תהיינה מיוחדות, והאפשרות המומלצת ביותר היא אותיות ברונזה. אותיות אלה מתאימות מאוד לאבנים טבעיות ולסלעים בזכות החיבור היציב באמצעות ברגים והנוכחות הבולטת שלהן גם כשהמצבה עצמה בעלת נוכחות בולטת. עוד אפשרות היא אותיות בולטות מתוך האבן – לשם כך נבצע חציבה מדויקת מסביב לאותיות כולל החלקת האותיות עצמן.

מצבות מאבן טבעית – עלויות

אנחנו כאמור מבקשים עבור מצבות אבן טבעית מחיר הוגן מאוד ואפילו נמוך. הצעת מחיר ספציפית עבורכם נוכל לספק רק לאחר פגישה שבה נבין מה הצרכים וההעדפות שלכם, וכמובן מהי מסגרת התקציב, ועוד קודם לכן תוכלו לעיין בטבלה הבאה כדי להבין מהן העלויות של מצבות אבן טבעית מסוגים שונים.

סוג המצבה

טווח המחירים

דגשים חשובים

מצבות אבן סלייב

5,000-9,000 ש"ח

ניתן גם ללטש את האבן וכך ליצור במצבה אזורים מוחלקים ואזורים טבעיים.

מצבות אבן גלילית

7,000-10,000 ש"ח

ללא צורך בתחזוקה.

מצבה מאבן בזלת

5,500-11,000 ש"ח

ללא עיבוד.

מצבה זוגית

11,000-17,000 ש"ח

מצבות זוגיות מאבן טבעית יכולות להיות סימטריות וגם א-סימטריות.

מצבה לבעל חיים

 

בעל חיים אהוב הוא חלק בלתי נפרד מהמשפחה. אם תרצו ליצור עבורו חלקת קבר מיוחדת שמשתלבת עם הטבע, אבן טבעית היא האופציה האידיאלית.

לכל שאלה נוספת בנושא מצבה מאבן טבעית, ומצבות בכלל, מוזמנים לפנות אלינו – כדי שנוכל לעזור לכם להבין מהן האופציות המתאימות עבורכם וכך ליצור הנצחה מכבדת ומרגשת.

Call Now Button דילוג לתוכן