תוכן עניינים
מלאו את הטופס לקבלת הצעת מחיר משתלמת:
ממליצים עלינו...
חדש באתר

מלאו את הטופס לקבלת הצעת מחיר משתלמת:

תוכן עניינים

מצבות אבן גלילית

מצבות אבן גלילית מחיר הכי זול ועיצובים מיוחדים

מצבה מאבן גלילית הינה מצבה מרשימה מאוד ובעלת מראה טבעי ואפילו פראי. זוהי אופציה מתאימה מאוד למשפחות שמחפשות הנצחה מיוחדת, כזו שתואמת את האישיות של האדם שהלך לעולמו. מאחר שמדובר בסלע גיר קשה, העבודה איתו מחייבת מיומנות גבוהה וניסיון רב. למצבות גן עדן ניסיון של יותר מ-20 שנים בתחום, ובפרט בהקמת מצבות אבן גלילית. בנוסף, אנחנו מחויבים לליווי צמוד וקשוב לאורך כל התהליך, כולל היענות מקצועית ומהירה לכל בקשה וצורך.

מצבה מאבן גלילית בכל עיצוב שתרצו ובאחריות מלאה

חלק בלתי נפרד מהמחויבות שלנו הוא לעזור לכם לעבור את התהליך בלי דאגות מיותרות שיתווספו על הקושי הרגשי הקיים. בהתאם, תקבלו מאיתנו אחריות ל-20 שנים על מצבות אבן טבעית ובפרט אלה המבוססות על האבן הגלילית הייחודית. בנוסף אנחנו מבקשים עבור מצבות אבן גלילית מחיר הוגן מאד ביחס לאיכות שלהן, גם כשהעיצוב מורכב. במקרים אלה בא לידי ביטוי הניסיון הרב של מצבות גן עדן שמאפשר להוציא לפועל כל רעיון, באופן מדויק, יעיל וכאמור זול באופן יחסי.

מצבות אבן גלילית מזמינים ממצבות גן עדן:

🗸 מצבות אבן גלילית בעיצובים מיוחדים

🗸 20 שנות ניסיון בייצור מצבות מאבן גלילית

🗸 ייצור מצבה מאבן גלילה בהתאמה אישית

🗸 מצבות אבן גלילית במחירים משתלמים, בהתחייבות

🗸 שירות בפריסה ארצית רחבה

🗸 שירות מקצועי ויחס אישי חם

השאירו פרטים לייעוץ מקצועי חינם והצעת מחיר:

מדוע כשרוצים מצבה אבן גלילית היא אופציה מומלצת?

מצבות אבן גלילית מתאפיינות במספר יתרונות משמעותיים מאוד. ראשית, הן כמעט ולא זקוקות לתחזוקה שוטפת, וזאת בזכות העובדה שמדובר בסלע גירי קשיח וצפוף (כמו מצבות אבן בזלת). יתרון שני הוא הנוכחות הבולטת וההנצחה שמספרת את סיפור החיים של הנפטר או הנפטרת.

עוד יתרון שכדאי לקחת בחשבון הוא החיבור המוצלח לסביבה ולטבע, ובאופן כללי מדובר על מצבה מרשימה, עמידה ומשתלמת במיוחד.

להלן דוגמאות למצבות אבן גלילית שבנינו:

מהן אפשרויות העיצוב של המצבה?

בשנים האחרונות גדל מאוד הביקוש לבניית מצבות מיוחדות. הסיבה לכך היא ההבנה שגם אחרי המוות, מן הראוי ליצור חלקת קבר שמשקפת באופן מיטבי את הייחודיות של האדם ואת החותם שהשאיר בעולם.

מצבה מאבן גלילית מתאפיינת כאמור מלכתחילה במראה טבעי ומעניין. ניתן לבחור בין מספר גוונים אפשריים – חום אדמדם, בז' וחום בהיר. עוד בחירה חשובה היא בין האפשרות להשאיר את הסלע כפי שהוא, ללא עיבוד כלל או עם עיבוד מינימלי, לבין ליטוש מסוים (כשלמשל הלוח עצמו יהיה חלק והדפנות של המצבה ישמרו את המראה המקורי של האבן הגלילית).

כמו כן, ניתן לשלב עם חומרים אחרים וביניהם עץ, קרמיקה וזכוכית. אפשרות אחרת היא להעצים עוד יותר את החיבור לטבע ולטפח גינה קטנה סביב הסלע הגלילי (אופציה רלוונטית גם לסלעים אחרים, כמו למשל מצבות אבן סלייב).

מצבות אבן גלילית – מחירים

מצבות גן עדן מבקשת כאמור עבור מצבות אבן גלילית מחיר הוגן ביותר. הצעת מחיר ספציפית נוכל לספק לאחר הבנת הצרכים והרצונות, בהתאם למפרט הספציפי של המצבה המבוקשת על-ידיכם, אבל עוד קודם לכן תוכלו להתרשם מהעלויות של הסוגים המקובלים ביותר, כפי שמפרטת הטבלה הבאה:

סוג המצבה

טווח המחירים

דגשים

מצבת יחיד מאבן גלילית

6,500-11,000 ש"ח

עם עיבוד או על בסיס הסלע הטבעי.

מצבות זוגיות

11,000-17,000 ש"ח

מצבות אבן גלילית סימטריות או א-סימטריות.

מצבה לילד

3,000-6,500 ש"ח

כולל עיצוב מיוחד בהתאמה אישית.

מצבת קיר

1,000-4,000 ש"ח

מצבות קיר נקראות גם מצבות סנהדרין, ולמעשה מדובר על לוח שמותקן בקיר כדי לאטום את הקבר.

כשמחפשים עיצוב מיוחד עבור מצבה אבן גלילית היא כאמור אופציה מומלצת מאוד – ובפרט אם מלאכת הבנייה מופקדת בידיים מיומנות. לכל שאלה נוספת לגבי מצבה לקבר של יקירכם או יקירתכם, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר – ולקבל תשובות מקצועיות, מפורטות וסבלניות, וייעוץ יקר ערך לגבי ההנצחה המתאימה ביותר.

Call Now Button דילוג לתוכן