תוכן עניינים
מלאו את הטופס לקבלת הצעת מחיר משתלמת:
ממליצים עלינו...
חדש באתר

מלאו את הטופס לקבלת הצעת מחיר משתלמת:

תוכן עניינים

מצבות אבן סלייב

מצבות אבן סלייב מחיר הכי זול ועיצובים מיוחדים

מצבה מאבן סלייב היא מצבה מרשימה מאוד, עמידה ובעלת אופי של ממש. בהתאם, כדאי לשקול שימוש באבן שמקורה בהרי ירושלים כשהמטרה היא הנצחה ייחודית ומכבדת. מאפיין מובהק נוסף של אבן הסלייב הוא צפיפות וחוזק, ולכן נדרשים מיומנות וניסיון כדי לעבד אותה וליצור ממנה בדיוק את המצבה המבוקשת.

מצבות גן עדן מייצרת מצבות אבן סלייב אדום, כתום ובגוונים נוספים, וכן מבחר סוגים אחרים של מצבות, כבר יותר מ-20 שנים, ובהתאם יכולה להבטיח – וגם לקיים – כל עיצוב שתבקשו. בנוסף, אנחנו מתחייבים לליווי צמוד לאורך כל התהליך ולשירות קשוב.

אחריות מלאה על כל מצבה מאבן סלייב שאנו מייצרים

אנחנו יודעים היטב כמה קשה היא התקופה הראשונה שלאחר מוות של אדם קרוב מאוד, גם אם הגיע לשיבה טובה ונפטר ללא סבל. בהתאם, אנחנו זמינים עבורכם לכל בקשה, מחויבים לחלוטין למתן השירות הטוב ביותר ומעניקים אחריות ל-20 שנים על מצבות אבן ובפרט אלה מאבן סלייב (שנקראת אגב גם אבן שלהבת).

בנוסף, אנחנו גובים עבור מצבות אבן סלייב משתלם ביחס לשוק – פירוט בהמשך העמוד.

מצבות אבן סלייב מזמינים ממצבות גן עדן:

🗸 מצבות אבן סלייב בעיצובים מיוחדים

🗸 20 שנות ניסיון בייצור מצבות מאבן סלייב

🗸 ייצור מצבה מאבן סלייב בהתאמה אישית

🗸 מצבות אבן סלייב במחירים משתלמים, בהתחייבות

🗸 שירות בפריסה ארצית רחבה

🗸 שירות מקצועי ויחס אישי חם

השאירו פרטים לייעוץ מקצועי חינם והצעת מחיר:

המאפיינים העיקריים של מצבה מאבן סלייב אדום

כשמתלבטים בין מספר אפשרויות של אבנים לצורך הקמת מצבה אבן סלייב, או שלהבת, היא כאמור אופציה שתמיד כדאי לקחת בחשבון.

סלייב אדום היא אבן שמזוהה מאוד עם ירושלים בזכות השימוש הרווח בה במבנים העתיקים של העיר. הגוונים הדומיננטיים של מצבות אבן סלייב הם אדום, ורוד, חום וצהוב, והחזות שלהן מחוספסת ובעיקר טבעית מאוד – כך שהתוצאה היא מצבה שמשתלבת באופן מושלם עם הסביבה.

הצפיפות של הסלייב מקנה לה עמידות לטווח ארוך גם עם תחזוקה מועטה יחסית, כולל ביחס לרטיבות. יחד עם זאת, חשוב להדגיש כי בין חריצי האבן עלולים להצטבר לכלוכים, ועל כן חשוב להקפיד על ניקיון תקופתי יסודי – רצוי בעזרת מומחה לחידוש מצבות.

להלן דוגמאות למצבות אבן סלייב שבנינו:

מצבות אבן סלייב בעיצובים מיוחדים

אבן סלייב אדום-כתום ניתנת לליטוש ואפשר גם להשאיר אותה בצורתה הטבעית, ללא שום עיבוד. עוד אופציה היא להחליק את החלק העליון שלה ולהשאיר את צידי המצבה עם המראה המקורי והייחודי של האבן (כמו מצבות אבן חברון). בנוסף, ניתן ליצור מצבות מעוצבות על בסיס אבן סלייב, לרבות שילוב עם חומרים אחרים.

כיתוב על מצבה מאבן זו אפשרי באמצעות התזת חול – טכניקה שכוללת שני שלבים, ראשית התזה של החול בלחץ גבוה ולאחר מכן צביעת האותיות עם צבע שמן. אופציה נוספת שכדאי להכיר היא אותיות הפוכות – במקרה כזה התזת החול היא סביב האותיות כך שהן נשארות מבריקות ומתבלטות כלפי חוץ, ואילו האבן שמסביבן הופכת לבעלת מראה מט.

מצבות אבן סלייב – מחירון

מצבות גן עדן גובה כאמור עבור מצבות אבן סלייב מחיר הוגן מאוד – ולא על חשבון האיכות של חומרי הגלם ו/או העבודה. בטבלה שלפניכם תוכלו לראות את טווח המחירים של סוגי המצבות העיקריים.

סוג המצבה

עלות

דגשים

מצבה ליחיד

4,000-7,000 ש"ח

עם עיבוד או בצורה הטבעית של אבן הסלייב.

מצבה זוגית

7,000-12,500 ש"ח

בדרך כלל מצבה סימטרית בעלת מראה אחיד.

מצבות לילדים

1,200-3,500 ש"ח

כולל עיצוב מיוחד במידת הצורך.

מצבת קיר

1,500-4,000 ש"ח

לוח למקרים שבהם הקבורה היא בתוך קיר.

לכל שאלה נוספת בנושא מצבות אבן סלייב ולקבלת הצעת מחיר משתלמת מותאמת עבורכם ספציפית, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר. אנחנו מתחייבים לשירות רגיש, ליווי צמוד לאורך התהליך, עמידה בלוח הזמנים הדרוש ועבודה מקצועית באחריות מלאה.

Call Now Button דילוג לתוכן