תוכן עניינים
מלאו את הטופס לקבלת הצעת מחיר משתלמת:
ממליצים עלינו...
חדש באתר

מלאו את הטופס לקבלת הצעת מחיר משתלמת:

תוכן עניינים

מצבות בראשון לציון

בניית מצבות בראשון לציון בשלל סגנונות ובמחירים משתלמים

אם הגעתם לכאן במטרה לקבל הצעת מחיר לבניית מצבות בראשון לציון, תחילה נציין שאנו משתתפים בצערכם. אנו מבינים עד כמה חשוב לכם לתכנן מצבה שתהיה ראויה, מכבדת וסימבולית למען יקירכם, אך בו זמנית להתמודד עם הכאב שעוד טרי. לכן, אנו במצבות גן עדן מקפידים ללוות את כל לקוחותינו ברגישות המקסימלית, באדיבות, בסבלנות ומקצועיות אין קץ, תוך שמירה על מגוון אפשרויות רחב לבניית מצבות באזור ראשון לציון וסביבתה.

אחריות ל-20 שנים על כל סוגי המצבות בראשון לציון

חברת מצבות גן עדן מתמחה בבנייה, חידוש וגם שיפוץ מצבות בראשון לציון מכל הסוגים הקיימים ובמחירים הוגנים. בנוסף, כל בנייה מגובה באחריות מקצועית ל-20 שנים, כך שתזכו בשקט נפשי לאורך זמן.

🗸 מייצרים את כל סוגי המצבות

🗸 קבלן מצבות בראשון לציון עם 20 שנות ניסיון

🗸 שירות שיפוץ וחידוש בראשון לציון

🗸 מחירים מהמשתלמים ביותר בתחום, בהתחייבות!

🗸 שירות בפריסה ארצית רחבה

🗸 שירות מקצועי, רגיש וקשוב ללקוח

השאירו פרטים לייעוץ מקצועי חינם והצעת מחיר:

בית עלמין ראשון לציון: כל האפשרויות הקיימות

לאורך העשור החולף, הלכה וגדלה אוכלוסיית ראשון לציון בעשרות אלפי תושבים והיא צפויה להמשיך להתרחב גם במהלך השנים הקרובות. העיר כבר נחשבת לאחת הגדולות בישראל ומטבע הדברים, אחוז התמותה בה מחייב מספר רב של שטחי קבורה.

נכון להיום, קיימים שלושה בתי עלמין בראשון לציון:

  1. בית עלמין ראשון לציון גני אסתר (בית העלמין הציבורי הישן צמוד לרביבים).
  2. בית העלמין הפרטי "בשביל מנוחה נכונה" (חילוני-אזרחי), השוכן גם הוא בשכונת רביבים.
  3. בית עלמין ראשון לציון גורדון (בית העלמין הציבורי החדש שגובל בשכונת ראשונים ובשיכוני המזרח)
  • בשל פעילותה של חברת מצבות גן עדן גם כבונה מצבות בבת ים, ניתן לבחון את האפשרות להקים קומה נוספת (קבר על קבר) בבית העלמין הישן (קוממיות) השוכן על גבול בת ים-חולון וראשל"צ.
  • בחירה בנו בתור קבלני מצבות בראשון לציון מאפשרת לכם הקמת מצבה גם בבתי עלמין ביישובים הסמוכים: בית העלמין מרמורק ברחובות, בית הקברות החדש ברמלה, בית קברות בית דגן, בית העלמין בבאר יעקב, בית העלמין לוד החדש ובית הקברות בנס ציונה.

סוגי מצבות נפוצים בראשון לציון

בתחום המצבות ישנם חומרי גלם רבים שניתן להשתמש בהם, כאשר בבתי העלמין בראשון לציון נפוץ מאוד השימוש במצבות שיש טורקי, שיש גרניט, אבן חברון, אבן יפתח ואבן חלילה. לצד מצבות מסוגים אלו, אפשר למצוא מגוון רחב של מצבות בראשון לציון שנבנו בהתאמה אישית וייחודית, המשלבות בתוכן עבודות נפחות, מסגרות או איורי דיוקנאות מיוחדים בחריטה על גבי האבן.

במצבות גן עדן נוכל לבנות עבורכם מצבות בראשון לציון מכל דגם, סוג וסגנון שרצויים לכם, תוך התאמה מקצועית בין סוג האבן הרצוי לסוג התוספות או העיטורים שאתם מתעניינים בהם. תוכלו להתרשם מעבודות קודמות שביצענו ולשאוב מהן רעיונות והשראה שיעניקו ערך מוסף ואמירה אישית למצבה שלכם.

תהליך תכנון מצבה בראשון לציון

עם תום 30 הימים ממועד הפטירה, עליכם להגיע לבית העלמין לטובת גילוי מצבה בראשון לציון בבית העלמין. עוד לפני מועד זה, עלינו להשלים לחלוטין את בנייתה והקמתה של המצבה, כאשר רוב האנשים יעדיפו להתחיל בתהליך עם סיום השבעה ולא לפני כן. במילים אחרות, לרשותנו כשבועיים וחצי לכל היותר לבניית המצבה.  

בניית מצבות בראשון לציון מתבצעת תוך סיוע והכוונה מלאים מאיתנו, כולל בחירה בסוג האבן המתאימה. לכל אבן יש יתרונות משלה ולעתים אף מגבלות מסוימות ולכן בחירתה תתבצע עוד לפני בחירת הצבע המדויק, הכיתוב והעיטורים הנוספים. ישנן אבנים שמתאימות יותר לחריטות ולעיצובים מיוחדים, בעוד שאחרות יהיו יפות ומרשימות, אך יזדקקו לתוספת פלטה שעליה ייכתב תוכן המצבה.

למידע ורעיונות מה כותבים על מצבה >>

אבנים שונות של מצבות הנן בעלות תכונות שונות של עמידות ולכן חלקן יתאימו לתנאי מזג אוויר קיצוניים יותר, בעוד שאחרות יסבלו עם הזמן מהתיישנות ויזדקקו לשירות חידוש מצבות בראשון לציון המסופק על ידנו.

לאחר שתתרשמו מדגמי וסוגי המצבות השונים אותם אנו מייצרים ותקבלו החלטה על המראה השלם של המצבה, יבוצע שלב הייצור שבמסגרתו אנו מוציאים אל הפועל את התכנון שנקבע ומזמנים אתכם על מנת להתרשם מהתוצאה.

מה המחירים של מצבות בראשון לציון במידה ואנחנו בונים אותן בעבורכם?

אנו פועלים במלוא המקצועיות ותשומת הלב המתבקשת בכל בנייה, שיפוץ או חידוש מצבות בראשון לציון ותמיד נכונים לפעול על מנת להבטיח לכם הנצחה ראויה ומכבדת. בנוסף, חשוב לנו לשמור על טווח מחירים הוגן ושקוף, כך שתוכלו כבר עכשיו להשוות מחירים ולחייג אלינו.

מהו השירות המבוקש?

 

מהו המחיר?

בניית מצבה מאבן חברון

האבן הנפוצה בישראל, מתאימה לעיצוב בכל צורה.

 

5,000 – 2,500 ₪

הקמת מצבה מאבן חלילה

אבן גיר אחידה במראה טבעי, שניתן לעבד בשלל צורות. ועם זאת, חברת מצבות מקצועית תבהיר כי יש צורך למרוח סילר אחת למספר שנים כדי לשמר את מראה האבן.

 

החל מ-7,500 ₪

מצבת גרניט

זוהי מצבה מאבן אחת חזקה ועמידה במיוחד, הנחשבת ליוקרתית ומגיעה בצבעים שחור, אפור ואדום.

למידע נוסף >>

 

12,000 – 7,000 ₪

בניית מצבה מאבן ירושלמית (סלייב)

הקמת מצבה בראשון לציון במראה שנחשב פשוט למדי, אך מחומר עמיד ומצוין שדוחה לכלוך ורטיבות.

 

9,000 – 4,500 ₪

הקמת מצבה מאבן גלילית

מצבות מאבן זו אינן זקוקות לפעולות עיבוד או תחזוקה ומגיעות בגווני האדמה.

 

12,000 – 6,500 ₪

בוני מצבות בראשון לציון שיבנו בעבורכם מצבה משיש טורקי בייבוא מיוחד שאפשר לפסל ולעצב במגוון צורות, ללא צורך בתחזוקה עתידית.

 

10,000 – 5,000 ₪

Call Now Button דילוג לתוכן