תוכן עניינים
מלאו את הטופס לקבלת הצעת מחיר משתלמת:
ממליצים עלינו...
חדש באתר

מלאו את הטופס לקבלת הצעת מחיר משתלמת:

תוכן עניינים

תמונות של מצבות

מצבות תמונות ודוגמאות מומלצות

מחפשים תמונות של מצבות שיתנו לכם רעיונות והשראה למצבה? מחכה לכם כאן אוסף עשיר של תמונות למצבות שתוכלו להשתמש בו כדי לבחור או להרכיב את המצבה המושלמת.

מצבה היא לא בחירה שאפשר לעשות סתם כך מהראש. כמובן שאם יש לכם עיצוב מיוחד שחשבתם עליו או כיתוב שאתם מעוניינים בו – תוכלו לשלב אותם במצבה, אך ספק שאתם יודעים במאה אחוז מה כל האפשרויות שעומדות בפניכם וכיצד בפועל ייראה העיצוב. ראשית, ישנה משמעות לבחירת האבן הנכונה, כשעם כל סוג של אבן אפשר ליצור דוגמאות של מצבות שונות. שנית, לא כל אלמנט במצבה חייב להיות עשוי מאבן, כשניתן לשלב גם אותיות מודבקות, עיצוב זכוכית ועליו כיתוב או ציור ועוד…

כדי שתדעו מה האפשרויות שעומדות בפניכם, אנחנו בחברת מצבות גן עדן מביאים בפניכם אוסף תמונות של מצבות שיסייע לכם לבחור את המצבה הנכונה בעזרת ידע ולא רק על פי תחושת בטן שעלולה להתברר כלא מספקת.

השאירו פרטים לייעוץ מקצועי חינם והצעת מחיר:

תמונות של מצבות גרניט:

תמונות של מצבות שיש:

השאירו פרטים לייעוץ מקצועי חינם והצעת מחיר:

דוגמאות של מצבות אבן אחת:

תמונות של מצבות אבן חברון:

השאירו פרטים לייעוץ מקצועי חינם והצעת מחיר:

דוגמאות של מצבות זוגיות:

תמונות של מצבות מיוחדות:

תמונות של מצבות לילדים:

מה לחפש כשמסתכלים על תמונות של מצבות?

אם תגללו על פני שלל תמונות מצבות אתם תגיעו למסקנה ששום מצבה אינה דומה לאחרת, זאת כמובן למעט המצבה הקלאסית שעשויה מאבן חברון. אך גם היא יכולה להיות מיוחדת אם בוחרים באיש המקצוע הנכון שיכין אותה, וכמובן אם מוסיפים לה אלמנטים שמייחדים אותה.

על כן, כשאתם מסתכלים על תמונה של מצבה שאהבתם, שאלו את עצמכם מה בדיוק אהבתם בה, והאם יש דבר מה שלא אהבתם בה. בדקו האם אתם יכולים להסתכל על כמה תמונות של מצבות ולמצוא בכל אחת דבר מה אחר שאהבתם, ואולי תוכלו לשלב בין האלמנטים האלה ליצירת המצבה המושלמת שתואמת לטעמכם. כל תמונה היא בעצם מקור להשראה, ומכל אחת אפשר לקחת נגיעה קטנה ליצירת מצבה ייחודית ואישית שאין עוד לאף אחד אחר.

השאירו פרטים לייעוץ מקצועי חינם והצעת מחיר:

ובכל זאת – יש דברים שלא רואים בתמונות

כשבוחרים מצבות תמונות יכולות לשקף מימד אחד שלהן, והוא הנראות. אך יש דברים שהולכים לאיבוד בצפייה בתמונה בלבד, ולכן מומלץ לבחור מצבה לא רק על פי תמונה, אלא גם לנסות ולראות אותה ואת החומר שממנו היא עשויה פנים מול פנים. תמונה של מצבה תמחיש כיצד תיראה, אך לא את המגע שלה, קריטריון שחשוב ללא מעט אנשים, ויותר מכך – התחושה שהיא תשרה על מי שמבקר בקברו של המנוח. בתמונה קשה לראות גם את המימדים של המצבה ביחס למצבות אחרות בסביבתה, והרי רצוי וראוי שתהיה מפוארת ובולטת ככל הניתן.

לא מצאתם מצבה שאהבתם? חזרו לכאן מדי פעם

אנחנו מעדכנים את אוסף התמונות של מצבות שלנו באופן קבוע, כך שגם אם לא מצאתם כאן את העיצוב שקסם לכם, תוכלו לחזור בעוד מספר שבועות ולראות תמונות נוספות. זכרו כי בבחירת מצבות תמונות הן רק אפשרות אחת, ותוכלו גם להגיע אלינו כדי לראות ולחוש את סוגי המצבות השונים שלנו ואת החומרים שבהם אנחנו משתמשים להכנת מצבות – כל מה שצריך זה להשאיר פרטים בטופס יצירת הקשר ולתאם הגעה.

Call Now Button דילוג לתוכן