תוכן עניינים
מלאו את הטופס לקבלת הצעת מחיר משתלמת:
ממליצים עלינו...
חדש באתר

מלאו את הטופס לקבלת הצעת מחיר משתלמת:

תוכן עניינים

מצבות בתל אביב

בניית מצבות בתל אביב בשלל סגנונות ובמחירים משתלמים

אם חשוב לכם למצוא קבלן מצבות במרכז הארת שבונה מצבות תל אביב כמובן היא הבחירה הראשונה. אך אם חשוב לכם למצוא קבלן מקצועי, מיומן, עם מוניטין טוב ושירות מצוין שבונה מצבות בתל אביב – נשמח להיות הבחירה שלכם. אנו במצבות גן עדן זמינים לכם תמיד לייעוץ, תכנון וקבלת הצעת מחיר משתלמת ונעשה כל שביכולתנו כדי להעניק את מלוא הכבוד שיקיריכם ראויים לו.

מצבה בתל אביב עושים עם מצבות גן עדן!

חברת מצבות גן עדן מתמחה בבניית כל סוגי המצבות, כולל מצבות סנהדרין ומצבות זוגיות ומבצעת במידת הצורך גם שיפוץ מצבות בתל אביב וחידוש מצבות שהתיישנו. אנו מלווים את לקוחותינו באופן צמוד, בנועם וברגישות רבה לאורך כל שלבי הבחירה והתכנון של חומרי הגלם ומראה המצבה עד לסיום הבנייה ואישור הלקוח. בנוסף, אנו מעניקים אחריות ל-20 שנים ובכך מספקים שקט נפשי מוגבר למשפחות בנוגע לתקינותה ושלמותה של המצבה.

🗸 ייצור מצבות בתל אביב מכל הסוגים

🗸 קבלן מצבות בתל אביב עם 20 שנות ניסיון

🗸 שירות שיפוץ וחידוש מצבות בתל אביב

🗸 מחירים הוגנים ביותר, בהתחייבות!

🗸 שירות בפריסה ארצית רחבה

🗸 שירות מקצועי ויחס אישי חם

השאירו פרטים לייעוץ מקצועי חינם והצעת מחיר:

קבלן מצבות בתל אביב: כיצד יודעים שהוא מקצועי מספיק?

הדבר החשוב ביותר בחיפוש אחר קבלן מצבות בתל אביב הוא היכולת שלו לספק שירות עם המון רגש ועדיין להישאר מקצוען עד הקצה. בנוסף, חשוב שתהליך החיפושים יגיע מכם ולא להיפך. קיימים בוני מצבות בתל אביב ובכלל שנוהגים "לתפוס" את האבלים בשעת כאבם במהלך השבעה או בלוויה עצמה ולהציע את שירותיהם, אך לאור ניסיוננו וגישתנו האישית, זוהי איננה הדרך.

מומלץ להתרשם גם מעבודותיה של אותה החברה (וכאן תוכלו לצפות במגוון תמונות של מצבות שבנינו), שכן מגוון האפשרויות לגבי מצבות תל אביב מאפשר למשפחה להתוודע לרעיונות וסגנונות שונים שנוכל לבצע, תוך התאמה אישית עבורה. עניין חשוב לא פחות הוא הוודאות בנוגע ליכולתו של אותו קבלן לפעול תחת היתר מאותו בית עלמין, שכן בתי הקברות לא נוהגים לפתוח את שעריהם לכל אדם שמעוניין לבנות מצבות בתל אביב.

אילו בתי עלמין קיימים בתל אביב?

העיר הגדולה והמרכזית בישראל מספקת מספר אפשרויות קבורה מקומיות:

  • בית עלמין תל אביב בקריית שאול (שכונת צהלה) ולצידו בית הקברות הצבאי. אלו הם בתי קברות בתל אביב עצמה שמתאימים גם לקבורת שדה וגם לקבורת סנהדרין.
  • בית עלמין ירקון שנחשב למרכזי ביותר בלב הארץ ומציע את כל שיטות הקבורה הקיימות גם כן.
  • לתושבי העיר קיימות אפשרויות נוספות לקבורה בבתי עלמין אזרחיים מחוץ לתל אביב: בית קברות עמק חפר, בית הקברות בגבעת ברנר ובית הקברות בבאר שבע.

סוגי המצבות הנהוגות בתל אביב

לצד האבל והכאב על מות יקירכם, נדרשת החלטה לגבי סוג המצבה שתוכל לאפשר את ההנצחה ההולמת, המכובדת והראויה ביותר. כל קבלן מצבות בתל אביב בונה בהתאם לדרישת המשפחה ולפיכך כל מצבה תהיה בעלת מראה אישי משלה, אך ישנן מספר אפשרויות מקובלות שמומלץ לבחור מהן.

האבנים הבאות מתקבלות במספר סגנונות ועיבודים ועליהן בוני מצבות בתל אביב יכולים לחרוט או להדביק אותיות, לשלב חומרי גלם אחרים כמו עץ או זכוכית, ליצור תוספות כמו אגרטל ובית לנר נשמה ועוד.

  • מצבות בתל אביב מאבן חברון: סלע גיר מהרי ירושלים שמתקבל בגוונים בהירים כצבעי החול. מצבות אבן חברון הן הנפוצות ביותר בישראל ובעלות מחיר אטרקטיבי. כתוצאה מכך הן נתפסות כממלכתיות, אחידות ומכובדות מאוד.
  • מצבות שיש טורקי: שיש שנחצב באי מרמרה שבטורקיה ובעל גוון תכלת-אפרפר במספר דוגמאות אפשריות. השיש יקר למדי, אבל נחשב לאיכותי ועמיד מאוד ומספק מראה יוקרתי.
  • מצבות מגרניט: אבן קשה ועמידה המהווה מינרל טבעי שנחצב במספר רב של מקומות בעולם. צבעיה הם שחור, אפור ואדום והיא נחשבת ליוקרתית ומפוארת במיוחד.
  • מצבות גרניט סרדו: שיש הסרדו מאופיין בגוון אפור עם נקודות לבנות ולכן נחשב לבולט, יוקרתי ומכובד מאוד.
  • אבן ירושלמית: זוהי אבן שנקראת גם אבן סלייב והיא מתקבלת בגוונים וורדרדים ואדמדמים, בדומה לאלו ששימשו בעבר במבנים באזור ירושלים. השימוש בה מעניק תחושה של חיבור למסורת והטבע.

ישנם סוגים נוספים של מצבות כמו אבן גלילית, אבן יפתח, אבן חלילה, אבן עצמון ואבן בזלת.

מחירים של מצבות בתל אביב

מחירן של המצבות מושפע מסוג המצבה, העיבוד, סוג הכיתוב והתוספות שיהיו לה. על מנת שתוכלו להתוודע למחירים שלנו בשקיפות מוחלטת ולקבל החלטה שתתאים לכם, תוכלו להשתמש במחירון הבא:

סוג השירות

כמה זה עולה?

 

בניית מצבה מאבן חברון

5,000 – 2,500 ₪

 

בניית מצבה מאבן גרניט

12,000 – 7,000 ₪

 

בניית מצבה מאבן ירושלמית

9,000 – 4,500 ₪

 

בניית מצבה משיש גרניט סרדו

9,000 – 4,000 ₪

 

בניית מצבה משיש טורקי

10,000 – 5,000 ₪

 

חידוש מצבות בתל אביב

החידוש כולל מילוי סדקים, השלמה מחדש של שברים וחידוש אותיות.

 

300-500 ₪

שיפוץ מצבות בתל אביב

השיפוץ יכול לכלול תיקונים, ליטוש וניקוי מקצועי.

 

500-1,000 ₪

Call Now Button דילוג לתוכן