תוכן עניינים
מלאו את הטופס לקבלת הצעת מחיר משתלמת:
ממליצים עלינו...
חדש באתר

מלאו את הטופס לקבלת הצעת מחיר משתלמת:

תוכן עניינים

מצבות בת ים

בניית מצבות בבת ים בשלל סגנונות ובמחירים משתלמים

מחפשים בוני מצבות בבת ים בעלי ותק וניסיון? אנחנו לרשותכם. מצבות גן עדן מתמחים בבניית כל סוגי המצבות ובשיפוץ וחידוש מצבות בבת ים, תוך שמירה על יחס אישי, רגיש ואמפתי. אנו מספקים אחריות מלאה ל-20 שנים על ביצוע כל עבודה והכל במחירים הוגנים ביותר!

🗸 שלל סוגי מצבות מיוחדות לבחירה

🗸 קבלן מצבות בבת ים עם 20 שנות ניסיון

🗸 מחירים הוגנים ביותר, בהתחייבות!

🗸 שירות בכל המדינה

🗸 שירות רגיש, קשוב ומקצועי

השאירו פרטים לייעוץ מקצועי חינם והצעת מחיר:

בניית מצבה בת ים: מה קורה בבתי העלמין בעיר?

בת ים היא עיר גדולה ומרכזית בגוש דן שמונה כ-130,000 תושבים. כמות האוכלוסיה ההולכת וגדלה בעיר הרחיבה משמעותית את הדרישה לפתיחת עוד בית קברות בבת ים, מאחר ובית העלמין דרום שעל גבול חולון וראשון לציון ובית העלמין הצבאי הסמוך לו הם מקומות הקבורה היחידים בשטח העיר.

בשל הגעה למיצוי שטחיו של בית עלמין בת ים דרום והצפיפות הרבה שבו, הוא הוכרז כשטח קבורה סגור. במקומו ישנן אלטרנטיבות סמוכות אחרות:

בית קברות טרומפלדור בתל אביב, בית עלמין ראשון לציון החדש (גורדון), בית עלמין ירקון, בית עלמין ליהודי יפו, בית קברות נתניה בשיכון וותיקים, בית עלמין שדה יהושע.

בנוסף, כל מי שמעוניין בקבורה פרטית בקרבת בית עלמין בת ים, יוכל לעשות זאת בבית העלמין "בשביל מנוחה נכונה" שבראשון לציון.

כיצד מתרחש תהליך בחירת המצבה לקבר?

כל בנייה של מצבה בבת ים תתחיל בפגישה עם קבלן מצבות, לרוב לאחר השבעה. בוני מצבות בבת ים מטעם חברת מצבות גן עדן יוכלו לספק לכם ייעוץ והכוונה בנוגע לבחירת המצבה המתאימה ביותר להנצחת הנפטר, כמו גם להתאים את המצבה לרצונות והצרכים האישיים שלכם.

המצבה נועדה לספק תזכורת לאדם אהוב ויקר שנפרד למנוחת עולמים. מסיבה זו, כלל התושבים שמחפשים סביב בת ים מצבה איכותית לבנייה, ישאפו למראה כמה שיותר ראוי ומכובד. רצוי שהאבן תהיה עשויה מחומר טבעי ועמיד על מנת שלא תסבול מפגעי מזג האוויר לאורך זמן. רבים רואים את התשובה לכך בבניית מצבות גרניט (שיש) ואבנים טבעיות אחרות. אבנים אלו ניתן לעבד וליצור במתאר מעוגל או מרובע, לספק מראה סלעי או מלוטש, לבחור בין צבעים ובכך ליצור גם מצבות מיוחדות בשלל סגנונות ורעיונות.

כחלק מתהליך בחירת המצבה, שאותו ניתן לבצע גם באמצעות דוגמאות של מצבות בבת ים בפגישה עם אנשי המקצוע שלנו, תתבקשו לתאר את האלמנטים האישיים שאתם רוצים שיהיו על המצבה: המלל, הסגנון והמראה לכיתוב על גבי המצבה, האם לשלב חריטה של תמונת הנפטר או סמל כלשהו (ורד, מגן דוד וכד'), האם להוסיף בית בנוי לנר נשמה, כד לפרחים, ליצור אלמנטים אומנותיים ועוד.

היכן מומלץ לבנות את המצבה?

כדי שתימנעו מעוגמת נפש, על אחת כמה וכמה בתקופה כה כאובה ורגישה, חשוב לפעול מול קבלני מצבות בבת ים שנחשבים לאמינים ומנוסים מאוד. בוני מצבות בבת ים מטעמנו יוכלו להציע לכם מגוון רחב של אפשרויות, תוך שמירה על מחירים הוגנים ועמידה מוחלטת בזמנים עד לשלב גילוי המצבה.

בחרו בבעל מקצוע שיש לו בית מלאכה משלו, כך שיהיה אפשר להתרשם מהפעילות שמתקיימת בו ולבחון עבודות קודמות. בנוסף, בניית מצבות בת ים איננה מצריכה קבלן מקומי – ניתן לבחור בכל מקום כרצונכם אשר מייצר ומספק מצבה בבת ים וערוך לעבוד עמכם ללא מגבלות גיאוגרפיות. ועם זאת, אין צורך להרחיק לכת בחיפושים ואפשר למצוא גם קבלן מצבות בתל אביב, חולון, ראשל"צ או כל עיר קרובה אחרת. 

שיפוץ מצבות בבת ים

אם נוצרו שברים במצבה קיימת, ניתן לבצע חידוש מצבות בבת ים שידאג להשלמת האבן במקום שבו נשברה ולמילוי לאורך הסדק, כך שהמראה האחיד והשלם יחזור לקדמותו. הופעת כתמים או בליטות עשויה להצריך ליטוש של האבן מחדש. בנוסף, כל כתם וסדק ניתנים למילוי, כך שעם טיפול מקצועי אפשר למנוע מהם להעמיק ולהתפתח. למראה מבריק ואסתטי ניתן למרוח גם סילר או וקס.

ישנם מקרים שבהם עולה הצורך להניח בעיר בת ים מצבה נוספת לצד זו של המנוחים שנפטרו זה מכבר. אם דרושה לכם מצבה זוגית או שתרצו להפוך קבר קיים לגדול יותר, כולל קבורה בקומות, יהיה ניתן לבצע שיפוץ מצבות בבית ים שיכיל בתוכו את שתי המצבות תוך שמירה על מראה אחיד ומכובד.

כמה עולה בניית מצבה בבת ים?

אנו דוגלים בשקיפות מלאה עבור לקוחותינו ומאמינים בתמחור הוגן, כך שאפשר להתעדכן ממש כאן במחירי מצבות בבת ים, להשוות מחירים ולחייג אלינו:

סוג השירות המבוקש

 

עלות השירות

מחיר בניית מצבה מגרניט בבת ים

12,000 – 7,000 ₪

מחיר מצבות בבת ים מאבן ירושלמית

9,000 – 4,500 ₪

מחיר מצבות מאבן חברון

5,000 – 2,500 ₪

מחיר בניית מצבה בבת ים משיש טורקי

10,000 – 5,000 ₪

חריטת אותיות על המצבה

4-9 ₪ לאות

הדבקת אותיות מברונזה על המצבה

30-70 ₪ לאות

תיקון למצבה קיימת

החל מ-300 ₪ (בהתאם להיקף התיקון וסוג חומר הגלם).

ליטוש מצבה בבת ים

1,000 – 500 ₪ (כולל ניקוי לאבן)

Call Now Button דילוג לתוכן