תוכן עניינים
מלאו את הטופס לקבלת הצעת מחיר משתלמת:
ממליצים עלינו...
חדש באתר

מלאו את הטופס לקבלת הצעת מחיר משתלמת:

תוכן עניינים

מצבות בכפר סבא

כשמחפשים בגוגל את הביטוי מצבות כפר סבא מקבלים מגוון גדול מאוד של אפשרויות ושלל אנשי מקצוע שמציעים את שירותיהם. בימים רגילים מן הסתם אתם מקבלים החלטות רבות, אבל בימים הרגישים שלאחר מוות של אדם קרוב, קשה הרבה יותר לבחור ולקבל את ההחלטה הנכונה. בנוסף, המצבה שתונח על הקבר תישאר שם לנצח, עובדה שמוסיפה גם היא לכובד האחריות.

חברת מצבות גן עדן פועלת בתחום כבר למעלה מ-20 שנים ובהתאם לכך תמצאו מצבות שלנו בשלושת בתי העלמין שבכפר סבא. השירות שלנו כולל ייעוץ לגבי המצבה ההולמת ביותר ליקירכם או יקירתכם, בניית מצבה מכל אבן שהיא ובכל סגנון רצוי ובמידת הצורך גם תחזוקת ושיפוץ מצבות קיימות – והכל ברגישות מרבית ובמחירים הוגנים.

מצבות בכפר סבא עושים רק עם מצבות גן עדן:

🗸 מגוון רחב של מצבות בעיצוב אישי לבקשתכם

🗸 בוני מצבות בכפר סבא עם 20 שנות ניסיון

🗸 שירות שיפוץ וחידוש מצבות בכפר סבא

🗸 מחירים מהמשתלמים בשוק, בהתחייבות!

🗸 שירות מקצועי בכל איזור השרון והמרכז

🗸 יחס אישי, חם, קשוב ורגיש לכל לקוח

השאירו פרטים לייעוץ מקצועי חינם והצעת מחיר:

מצבות כפר סבא – למצוא את האבן המתאימה ביותר

ההחלטה החשובה ביותר לגבי מצבות בכפר סבא היא סוג האבן שממנה תיבנה המצבה. מבחירה זו נגזרת גם הצורה האפשרית, הכיתוב שישתלב באופן מיטבי עם האבן והתוספות השונות שייתכן ותרצו. קבלן מצבות אמין מספק ללקוחות מידע רחב היקף לגבי כל סוגי האבנים, ובכך מסייע להם להגיע לאופציה האופטימלית.

  • אבן חברון אופציה נפוצה במיוחד וזו המשמשת למצבות בבתי הקברות הצבאיים. הגוונים בהירים יחסית, המראה משדר ממלכתיות והעלות נמוכה. החיסרון העיקרי הוא הצורך בתחזוקה רבה יחסית.
  • אבן גלילית אבן נוספת בעלת גוונים צהבהבים. האבן הגלילית מתאפיינת בקשיחות ובמראה אחיד וסולידי. ניתן ללטש אותה וגם לפסל ממנה מצבה, ובכל מקרה ליהנות גם מעמידות גבוהה.
  • אבן ירושלמית האבן שמזוהה עם עיר הקודש. מגיעה בגווני אדום, חום, ורוד וגם צהוב. המראה של מצבות מאבן ירושלמית, שנקראת גם אבן סלייב, טבעי ובדרך כלל גם מחוספס במידה מסוימת (אם כי ניתן ללטש את האבן).
  • שיש טורקי שיש בעל מראה מהודר וגווני תכלת ואפור. זהו חומר גלם חזק שלא זקוק לתחזוקה רבה, ובנוסף כל מצבה זוכה לאופי ייחודי בזכות פסים ו"כתמים" על גבי השיש. עוד אופציה היא עיצוב אלמנטים אמנותיים על גבי המשטח.
  • גרניט סלע גבישי שממנו ניתן לבנות מצבות מרהיבות עין בצבעים אפור, שחור או אדום. ניתן לבחור בין מראה מלוטש למראה לא מלוטש, והתוצאה היא בכל מקרה מצבה יוקרתית והנצחה מכובדת במיוחד. יתרון נוסף הוא החוסן הרב של הגרניט ושל המצבות המיוצרות ממנו.
  • בזלת סלע בעל נוכחות בולטת מאוד, שמוביל למצבה בעלת אופי מובהק ואפילו פראי במידה מסוימת. מאפיין מובהק נוסף הוא גוונים כהים, ולא בכדי בוני מצבות בכפר סבא ממליצים על אופציה זו.

מצבות בעלות שילובים מיוחדים

הביטוי מצבות כפר סבא כולל עוד שלל סוגים של מצבות, ובפרט שילובים מעניינים ועיצובים מיוחדים. כך למשל ניתן להוסיף לכל מצבה אלמנטים מזכוכית, מתכת, עץ וחומרים אחרים, לשלב חלוקי נחל, צמחיה טבעית ו/או מלאכותית ועוד.

גם הכיתוב על גבי כל מצבה מהווה מרכיב משמעותי מאוד בתוצאה המתקבלת. ההמלצה החשובה ביותר בהקשר זה היא להיות מקוריים וליצור כיתוב אישי שמשקף את אישיותו של האדם ואת הדרכים שבהן בא לידי ביטוי בעולם. ניתן לשלב בטקסט גם תמונות או מוטיבים מחיי המנוח או המנוחה – למשל איור של תווים למי שאהבה מאוד מוזיקה, ציור של ספינה כשמדובר בימאי שנפטר וכו'.

בתור קבלני מצבות ותיקים, נסייע לכם גם לבחור את סוג האותיות, הגוון והגודל, כמו גם להתאים את הכיתוב עצמו למצבה.

מצבות כפר סבא בצבע שחור
מצבה זוגית איכותית

מצבות בכפר סבא – מחירי האופציות המבוקשות ביותר

מה המחיר של מצבות בכפר סבא מאבן חברון?

2,500-5,000 ש"ח

מצבה סטנדרטית, לרבות הכיתוב

כמה עולה מצבה מאבן גלילית?

6,500-12,000 ש"ח

בגוון אדמדם או חום בהיר

כמה עולות מצבות כפר סבא מבזלת?

5,500-10,000 ש"ח

סלע גבישי בצורתו הטבעית

כמה צריך לשלם על מצבות מגרניט?

7,000-12,000 ש"ח

מגוון רחב של דגמים

מה המחיר של מצבה משיש טורקי?

5,000-10,000 ש"ח

שיש מאזור ים מרמרה

חידוש ושיפוץ מצבות

אנחנו לא "רק" בוני מצבות בכפר סבא אלא גם בעלי ניסיון רב בחידוש ושיפוץ מצבות. שיפוץ מצבה כולל ליטוש של האבן, מילוי סדקים וחריצים אם ישנם, מריחת וקס או סילר וגם שיקום מקיף במקרה שיש שברים. חידוש מצבות בכפר סבא מתמקד בכיתוב כולל צביעת אותיות שדהו, חיזוק אותיות מתנדנדות, הדבקת אותיות שנפלו ובנוסף טיפול כללי להשבת המראה המקורי של המצבה.

תשובות לשאלות נפוצות בנוגע למצבות בכפר סבא:

התשובה שלילית. האחריות לתחזוקת המצבות היא על קרוביו של המנוח/ה, ולכן כדאי לבנות מראש מצבה איכותית ועמידה שתחזיק לשנים רבות מבלי צורך בתיקונים ושיפוץ.

המחירים שלנו מאד נוחים ביחס לשוק, השירות שלנו זמין בפריסה ארצית רחבה והאספקה שלנו מהירה. כמו כן, אנחנו מעניקים יחס חם ואוהב לכל לקוח.

Call Now Button דילוג לתוכן