מלאו את הטופס לקבלת הצעת מחיר משתלמת:
ממליצים עלינו..
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

פינוי דירות נפטרים כמה זה עולה?

כשאדם נפטר מן העולם הוא משאיר אחריו ציוד רב, לפעמים אפילו דירה שלמה עם ציוד ישן שאף אחד לא הולך להשתמש בו. לרוב, בני המשפחה ייקחו מהדירה מספר חפצים סנטימנטליים שחשובים עבורם ויהיה להם מאוד קשה לפנות את הדירה מהחפצים הישנים של הנפטר, אך הם יודעים כי הם חייבים לעשות זאת על מנת להשמיש את הדירה שהשאיר. פינוי דירה של נפטר הוא שירות מעולה שמאפשר לכם לפנות את הדירה מבלי שתצטרכו לבצע זאת בעצמכם.

 

פינוי חפצים בדירת הנפטר, איך זה עובד?

פינוי דירה לאחר מוות יתבצע על ידי צוות פינוי מקצועי שיפגוש אתכם למספר דקות בתוך הדירה. אלו יהיו הדקות האחרונות שתצטרכו להיות בה כאשר הציוד הסנטימנטלי של הנפטר עוד שם. בדקות שתהיו בדירה, אתם תעברו עם צוות הפינוי בין החדרים השונים ותסבירו מאילו חפצים יש להיפטר. ברוב המקרים בדירת נפטרים יש לפנות את רוב הציוד, שכן הוא לא שמיש יותר עבורכם. בזמן הזה גם תוכלו לבחור את החפצים שאתם מעוניינים בהם.

לאחר שסיימתם את שלב ההסברים על הציוד לצוות הפינוי, תוכלו ללכת מהמקום. בזמן הזה צוות הפינוי יעבור חדר חדר ויוריד באופן שיטתי את כל הציוד אל משאית ההובלה שתיקח אותו למזבלות באזור או למקומות שזקוקים לציוד.

 

ניקוי דירת נפטר לאחר הפינוי

לעיתים, כאשר מדובר בנפטר שהיה חולה ולא היה בבית תקופה ממושכת או בנפטר שלא היה ביכולתו לנקות את הדירה, מצב ניקיון הדירה לוקה בחסר או גרוע מכך, מלוכלך מאוד. אלו הם המצבים שאתם תרצו להזמין פינוי דירות נפטרים כולל ניקוי.

ניקוי הדירה יאפשר לכם לקבל דירה נקייה שלאחר מכן ניתן להשכיר אותה או למכור אותה. אם הדירה מאוד מלוכלכת, יהיה לכם קשה להגיע למצב שמישהו ירצה לגור בה. ניקוי הדירה יחטא את המקום, יפטר מהמזיקים והחרקים ששוהים בדירה ויאפשר את המגורים בה בהמשך.

דירה ריקה לאחר פינוי
Canva pro

 

כמה יעלה לכם פינוי וניקוי של דירת נפטר?

כמה עולה פינוי דירת נפטר? חשוב לדעת כי לא מדובר עלויות גבוהות מאוד ולכן כדאי לכם להזמין את השירות ולאפשר לצוותים מקצועיים לבצע עבורכם את הפינוי של הדירה. טווח המחירים נע בין 1500 שקלים ל-5000 שקלים בהתאם לכמות הציוד שיש לפנות. במקרים מסוימים שיש פריטים איכותיים או יקרי ערך, יכול להיות שמפנה הדירה יציע לכם קיזוז שווי הפריטים מהעלות שבהצעת המחיר. העלות שקובעת חברת הפינוי תלויה בכמות הציוד ומספר אנשים הצוות שיעבדו באותו היום.

Call Now Button דילוג לתוכן