מלאו את הטופס לקבלת הצעת מחיר משתלמת:
ממליצים עלינו..
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

האם מותר לכתוב פסוקים על מצבה?

כתיבה של פסוקים על מצבה היא לא סוגיה חדשה ונדונה בכל דור ודור על ידי קרוביו של הנפטר. במאמר זה נדון בשאלה האם מותר לכתוב פסוקים על מצבה ונבין מה ההלכה מתירה, כך שאתם תוכלו להיות שקטים עם כל החלטה שלכם.

אחת ולתמיד: האם מותר לכתוב פסוקים על מצבה?

רבים שואלים "האם מותר לכתוב פסוקים על מצבה?", והתשובה היא חד משמעית – כן. אין כל איסור על כתיבה של פסוקים על מצבה ויש כאלו אשר אפילו מוצאים בעניין ערך. ערך זה נובע מהמידה של המוסר שאותם הפסוקים יוכלו להעביר לקורא אותם. כלומר, במידה והפסוקים מעניקים ערך, הרי שהדבר (לדעת חלקים) אף יכול להוות יתרון.

אילו פסוקים ניתן לכתוב על מצבה?

ניתן לכתוב פסוקי תהילים על מצבות וחברתנו מתמחה בכך. בזכות ניסיון של יותר מ-20 שנה בבניית מצבות, חידוש של מצבות ויצירה של חריטה ייחודית על מגוון של מצבות, ניתן להיות בטוחים שאתם עושים את ההחלטה הנכונה כאשר אתם פונים אלינו. בנוסף, אנו בעלי ידע בשיפוץ כל סוגי המצבות ומקפידים לעבוד עם חומרי הגלם ואנשי המקצוע הטובים ביותר – בשביל השקט הנפשי שלכם.

כיצד להתאים את המצבה לפסוק המדויק לנפטר?

לאחר שענינו על השאלה החשובה האם מותר לכתוב פסוקים על מצבה, ניתן לפנות לסוגי הפסוקים שאפשר לכתוב. אז מלבד האורך של הפסוק (משום שלכל מצבה יש גודל מסוים) עולה השאלה: איזה פסוק כדאי להתאים לנפטר. כלל אצבע יכול להיות – התאמה לאופיו ותכונותיו של הנפטר. רק היקרים ביותר הכירו את הנפטר ואת אופיו ולכן הם יוכלו להיות המתאימים ביותר לקבוע את סוג הפסוק.

מהיכן ניתן לקחת פסוקים?

תהילים הוא ספר אשר ממנו ניתן לקחת פסוקים. מכיוון שמדובר בספר מרתק עם תובנות רבות, לא יהיו חסרים פסוקים אשר ניתן לקחת מהספר ולהתאים לנפטר. אין כל חובה להכיר את כל הספר על בוריו לפני הבחירה בפסוק, אולם ניתן בהחלט להתעמק בו או לשאול חברה אשר עוסקת בתחום. אפשרות נוספת היא להתייעץ עם רב. רבנים הם עמוד התווך של הקהילה ומעבר לתמיכה הנפשית שניתן להיעזר בהם בשעה כה קשה, יש להם היכרות עם פסוקים רבים מתוך ההלכה. לכן, תמיד אפשר להיוועץ בהם ואין כל בושה בלהיעזר בכמה שיותר אנשים בשעה כה קשה.

תשובות לשאלות חשובות בנוגע לכתיבת פסוקים על מצבה:

האם אתם מייעצים בנושא של כתיבת פסוקים על מצבה?

כן, אם אתם מעוניינים לכתוב פסוקים על מצבה, אנחנו במצבות גן עדן נשמח לסייע לכם לבחור את הפסוק המתאים ולבצע את הכיתוב.

האם חובה לכתוב פסוקים?

לא, אין כל לכתוב פסוקים על מצבות.

האם בכתיבה של פסוקים נעשית חריטה שונה?

החריטה מתבצעת על פי שיקול דעתו ורצונו של מזמין העבודה, בכדי שהוא יקבל מימוש לחזונו.

Call Now Button דילוג לתוכן